fbpx

ביטוח נסיעות לחו"ל – הרחבה להריון

כיסוי הריון נסיעות לחו״ל?

שימו לב לאור מגפת הקורונה כל ביטוחי נסיעות לחול השתנו. יש להסתמך אך ורק על מה שכתוב בפוליסת הביטוח!

את בהריון? מזל טוב. הנה כמה דברים שחשוב מאוד שתדעי אם את מתכננת לטוס לחו"ל בקרוב.

אני מניח שאת כאן וקוראת את החומר הזה כי חשוב להבין מה זה אומר ולמה צריך הרחבה לביטוח נסיעות לחו"ל אם את בהריון. במסגרת החופשה הקרובה שלך רכשת ביטוח נסיעות לחו"ל (אני מקווה), הביטוח נועד להגן עלייך מפני הוצאות רפואיות בלתי צפויות הכרוכות באשפוז בבית חולים בחו"ל, אובדן כבודה, תאונות אישיות ועוד. אני בטוח ב – 100% שאת מבינה שהסיכון לבעיה רפואית אצל אישה בהריון גבוה יותר מאשר אישה שאיננה בהריון ועל כן ישנה חשיבות להתאים את הביטוח כך שיכסה אותך גם כאשר את בהריון.

חשוב להבין שאם ההריון שלך התגלה בפעם הראשונה בזמן שהותך בחו"ל (לא ידעת ופתאום גילית) דעי לך שיש לך כיסוי עד שבוע 12 ללא עלות ואין צורך לרכוש הרחבה. זאת כאמור בתנאי שההריון התגלה לראשונה בחו"ל. במקרה זה כיסוי ההריון כלול בגבולות האחריות של הפוליסה ללא תוספת תשלום וזה אחיד בכל חברות הביטוח.

גילית שאת בהריון לפני הטיסה סביר להניח שכשתרצי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל את תמלאי הצהרה שאת בהריון בחברת הביטוח במועד הרכישה, לרוב ההרחבה להריון תתווסף אוטומטית לכיסוי הביטוחי שלך.

הדברים החשובים באמת

בכל טיסה, בייחוד אם את בהריון חשוב שתלכי להתייעץ עם הרופא שלך לגבי הטיסה (האם יש איזשהו חשש רפואי שטטוסי) ולגבי היעד (האם יש אזהרת מסע כלשהי ושאין סיכון מיוחד).

אם את בהריון בסיכון – חשוב שתוודאי שאת רוכשת הרחבה למצב רפואי קודם/קיים, לא כל חברה מאפשרת זאת לכן את חייבת להיות עם היד על הדופק.

לטיסה חשוב שתקחי מים והרבה, שינויים בלחץ האוויר המתרחשים בזמן הטיסה עשויים לגרום להתייבשות ומגדילים את הסיכויים לצירים מוקדמים ויש האומרים ליצירת קרישי דם מה שמסכן את העובר שלך.

שימי לב שאם עברת את שבוע 32 אף חברת ביטוח לא תבטח אותך (נכון ל – 9/2018) לכן אם תחליטי לטוס זה יהיה באחריותך.

מניסיון שלי עם לקוחות רבים – הכי חשוב זה להתייעץ עם רופא לפני שרוכשים כרטיס טיסה כדי להיות בטוחים ב – 100% שאין מניעה לטוס.

טבלת השוואה בין הכיסויים בחברות

חברהמגדלהראלפניקספספורטכארדשירביט
סכום ביטוח200,000$350,000$250,000$200,000$250,000$
גיל כניסה מירבי4242463950
כיסוי עד שבוע32 כולל32 כולל32 כולל31+6 ימים32 כולל
תקופת ביטוח מירבית3090909045
הרחבה למצב רפואי קודםלאמותנה בחיתוםמותנה בחיתוםלאמותנה בחיתום
עלות ליום4$6.5$-8.5$3$5$4$

לסיום בנימה אישית – את רוצה לטוס, חברת התעופה רוצה שתטוסי, סוכן הנסיעות רוצה שתטוסי, המלון רוצה (בקיצור כולם) כולם מרוויחים מהטיסה שלך, עם זאת האחריות על בריאות העובר נמצאת אך ורק אצלך. כך שאם יש ספק או סיכון כלשהו ואת מרגישה (באינסטינקט שלך) שמשהו לא בסדר, אל תטוסי. תמיד אפשר לטוס אחרי הלידה.

קודם כל בריאות וטיסה נעימה!

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.